KROSS INZAI HYBRID 1.0
Rower Męski
Rozmiar koła 28"
Rodzaj
- ELEKTRYCZNE
- MIEJSKIE
Model z roku | Kolor | Rozmiar ramy |
Zalecana długość nogi (+/- 3 cm) POMOC | Dostępność | Cena brutto | ||
Numer indeksu: KRIH1Z28X19M002049 « | 2022 | Czarny mat | M | 78 | Zapytaj o dostępność | 5299,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Numer indeksu: KRIH1Z28X21M002050 « | 2022 | Czarny mat | L | 84 | Zapytaj o dostępność | 5299,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Opis
Rower, który jest wykorzystywany do jazdy po mieście powinien być przede wszystkim zwinny i szybki. Taki też był nasz KROSS Inzai. Jednak, żeby dojazdy do pracy czy spotkania z przyjaciółmi stały się jeszcze przyjemniejsze, wyposażyliśmy go w napęd elektryczny. Tak powstał nasz KROSS Inzai Hybrid 1.0. Rower elektryczny, którego zadaniem jest ułatwienie Ci jazdy po mieście, omijanie korków oraz zapewnienie jak największej przyjemności z jazdy. Niezależnie, czy jedziesz po płaskim, czy pod górkę.
Idealny napęd do miasta
Kiedy usiedliśmy do tworzenia KROSS Inzai Hybrid 1.0 chcieliśmy przede wszystkim, żeby pomimo wyższej wagi spowodowanej napędem elektrycznym, zachował swoją zwinność oraz zapewniał takie same odczucia z jazdy. Dlatego silnik elektryczny Bafang G120 był naturalnym wyborem do tego roweru. Zapewnia on wysoki moment obrotowy oraz dodatkową moc potrzebną do rozpędzenia roweru do 25 km/h. Wysokiej jakości bateria Phylion SF-06S zaskoczy Cię swoją pojemnością i liczbą kilometrów, które pokonasz na jednym ładowaniu. Rower elektryczny KROSS Inzai Hybrid 1.0, dzięki zastosowaniu tylnej przerzutki Shimano Acera posiada 8 przełożeń, które pomogą w dostosowaniu biegu do aktualnego terenu. Za bezpieczne hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200, które charakteryzują się nie tylko dużą siłą hamowania, ale także są niezwykle proste w serwisie i utrzymaniu. 28 calowe koła zostały wyposażone w wysokiej jakości opony Schwalbe Spicer o szerokości 40 mm. Zapewniają one nie tylko wysokiej jakości tłumienie wibracji podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale także doskonale sprawdzają się na mokrej nawierzchni. KROSS Inzai Hybrid 1.0, pomimo podobieństwa do rowerów szosowych, został wyposażony w prostą kierownicę oraz klasyczne manetki górskie. Takie rozwiązanie z pewnością przypadnie do gustu osobom obawiającym się szosowego „baranka" oraz niskiej i agresywnej pozycji.
Stworzony z myślą o szybkiej jeździe
KROSS Inzai Hybrid 1.0 został stworzony z myślą o łatwym pokonywaniu dłuższych odcinków w mieście. Dlatego jego rama została wykonana z aluminium lite, stanowiące idealne połączenie lekkiego i wytrzymałego na uszkodzenia materiału. Sztywny, aluminiowy widelec zapewnia doskonałą kontrolę nad rowerem przy wyższych prędkościach.
Specyfikacja techniczna
Bateria | PHYLION SF-06S |
Chwyty | VELO |
Dźwignie hamulca | SHIMANO MT201 |
Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
Ilość biegów | 24 |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG41 |
Kierownica | ALUMINIUM 620 MM 31.8 |
Korby | SHIMANO TOURNEY TY501 |
Koronki | 48T-38T-28T/170MM |
Manetki | SHIMANO ALTUS M315 |
Materiał ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
Obręcze | KROSS |
Opony | SCHWALBE SPICER 40-622 |
Piasta przód | GL-B43F-DS |
Piasta tył | BAFANG G120.250.DC |
Przerzutka przód | SHIMANO ALTUS M310 |
Przerzutka tył | SHIMANO ACERA M360 |
Rozmiar koła | 28" |
Silnik | BAFANG G120.250.DC |
Siodło | VELO VL-1356 |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Skok widelca | BRAK |
Stery | FP-H816 O1-1/8" |
Suport | BRAK |
Tarcze hamulcowe | DISC (160MM) |
Tylny amortyzator | BRAK |
Widelec | ALUMINIUM |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM |
Wspornik siodła | ALUMINIUM 27,2X300 |
Wykończenie lakieru | MATOWY |
Wyświetlacz | BAFANG HMI DP E12.UART |
Zakres kasety/wolnobiegu | 11-32T |
Łańcuch | KMC HV700 |