TA STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Dowiedz się więcej

X

KROSS ESKER 4.0

Rower Męski

Rozmiar koła 28"

Rodzaj

  • SZOSOWE
Model z rokuKolorRozmiar ramy Zalecana
długość nogi
(+/- 3 cm)
POMOC
DostępnośćCena brutto
Numer indeksu:
KREK4Z28X19M005132
«
2023 Żólty
Żółto-miodowy połysk
S 69 Zapytaj o dostępność
5699,00 PLN
Negocjuj cenę
Zapytaj
Numer indeksu:
KREK4Z28X19M005132
«
2023 CzarnyZielony
Zielono-czarny połysk
S 69 Zapytaj o dostępność
5699,00 PLN
Negocjuj cenę
Zapytaj
Numer indeksu:
KREK4Z28X20M005133
«
2023 Żólty
Żółto-miodowy połysk
M 75 Zapytaj o dostępność
5699,00 PLN
Negocjuj cenę
Zapytaj
Numer indeksu:
KREK4Z28X20M005133
«
2023 CzarnyZielony
Zielono-czarny połysk
M 75 Zapytaj o dostępność
5699,00 PLN
Negocjuj cenę
Zapytaj
Numer indeksu:
KREK4Z28X21M005134
«
2023 CzarnyZielony
Zielono-czarny połysk
L 77 Zapytaj o dostępność
5699,00 PLN
Negocjuj cenę
Zapytaj
Numer indeksu:
KREK4Z28X21M005134
«
2023 Żólty
Żółto-miodowy połysk
L 77 Zapytaj o dostępność
5699,00 PLN
Negocjuj cenę
Zapytaj
Numer indeksu:
KREK4Z28X22M005135
«
2023 Żólty
Żółto-miodowy połysk
XL 82 Zapytaj o dostępność
5699,00 PLN
Negocjuj cenę
Zapytaj
Numer indeksu:
KREK4Z28X22M005135
«
2023 CzarnyZielony
Zielono-czarny połysk
XL 82 Zapytaj o dostępność
5699,00 PLN
Negocjuj cenę
Zapytaj
Produkt jest dostępny w systemie ratalnym
Podczas składania zamówienia, przy wyborze formy płatności, możesz wybrać system ratalny.

Opis

Stalowy rower to klasyka i w naszej opinii jeden z najlepszych materiałów do produkcji unikalnego szutrowca. Dlatego nasz gravel KROSS Esker 4.0 stworzyliśmy dla tych wszystkich, którzy szukają czegoś trwałego, a przede wszystkim stylowego. A przy okazji wiedzą, że bikepacking to nie chwilowa moda, a stan umysłu. KROSS Esker 4.0 został stworzony po to, żeby bezpiecznie i komfortowo pomóc Ci dotrzeć do punktu docelowego. Niezależnie, czy jest to meta wyścigów takich jak Wisła 1200 czy zwykła przygoda w nieznane. KROSS Esker 4.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru. To nowy, bardziej wytrzymały, lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.

Z dala od cywilizacji
Kiedy usiedliśmy do projektowania postawiliśmy sobie za cel stworzenie roweru sięgającego do klasyki, a jednocześnie takiego, który nie boi się nowoczesnych rozwiązań. Dlatego wybraliśmy stal Cro-Mo do zbudowania ramy oraz widelca. Surowiec ten pozwala na znacznie lepsze tłumienie wibracji. Stal, dzięki swojej wytrzymałości oraz odporności na uszkodzenia, pozwoliły nam na zamontowanie licznych otworów montażowych na bidon, bagażnik czy sakwy. Można je umieścić niemal w każdym miejscu na ramie czy widelcu, bez obaw o uszkodzenie ramy, którą pomalowaliśmy w stylowym kolorze khaki. By zapewnić trwałość malowaniu zdecydowaliśmy się na malowanie proszkowe.

Sprawdzony osprzęt
Jako osprzęt zastosowaliśmy w KROSS ESKER szosową grupę Shimano Tiagra uzupełnioną o mechaniczne hamulce tarczowe TRP Spyre-C. Postanowiliśmy także wykorzystać korbę FSA Omega z zewnętrznymi łożyskami suportu, żeby ułatwić konserwację napędu oraz żeby jeszcze efektywniej przenosić Twoją moc na napęd. Hamulce tarczowe TRP Spyre-C zapewniają krótką drogę hamowania, a dzięki mechanicznej konstrukcji zacisku nie potrzebny jest skomplikowany serwis w razie awarii w trasie. Do produkcji kół wybraliśmy 28 calowe obręcze WTB ASYM, które zapletliśmy na piastach Shimano Deore M6000. Obręcze kół są przystosowane do systemu tubeless. Natomiast opony to WTB Resolute o szerokości 42 milimetrów. Za komfortową jazdę nawet w trakcie najdłuższych tras odpowiada siodełko WTB Sport Volt.

Specyfikacja techniczna

BateriaBRAK
ChwytyFIZIK TERRA MICROTEX
Dźwignie hamulcaSHIMANO TIAGRA 4700
Hamulec przódTRP SPYRE-C
Hamulec tyłTRP SPYRE-C
Ilość przełożeń20
Kaseta / WolnobiegSHIMANO HG500
KierownicaALUMINIUM 440 MM 31.8
KorbyFSA OMEGA
Koronki46T-36T/175MM
ManetkiSHIMANO TIAGRA 4700
Materiał ramySTAL
NypleMOSIĘŻNE
ObręczeWTB ASYM IP23 TCS
OponyWTB RESOLUTE 700X42C COMP
Piasta przód SHIMANO DEORE M6000
Piasta tyłSHIMANO DEORE M6000
Przerzutka przódSHIMANO TIAGRA 4700
Przerzutka tyłSHIMANO TIAGRA 4700
Rozmiar koła28"
SilnikBRAK
SiodłoWTB VOLT SPORT
Skok tylnego amortyzatoraBRAK
Skok widelcaBRAK
SteryFSA T-848
SuportFSA MEGAEXO BB-4000
SzprychySAPIM
Tarcze hamulcoweSHIMANO RT30 (160)
Tylny amortyzatorBRAK
WidelecCROMO STEEL
Wspornik kierownicyALUMINIUM 90MM/31,8
Wspornik siodłaALUMINIUM 27,2X350
Wykończenie lakieruPOŁYSK
WyświetlaczBRAK
Zakres kasety/wolnobiegu11-34T
ŁańcuchSHIMANO HG54