KROSS ESKER 4.0
Rower Męski
Rozmiar koła 28"
Rodzaj
- SZOSOWE
Model z roku | Kolor | Rozmiar ramy |
Zalecana długość nogi (+/- 3 cm) POMOC | Dostępność | Cena brutto | ||
Numer indeksu: KREK4Z28X19M005132 « | 2023 | Żółto-miodowy połysk | S | 69 | Zapytaj o dostępność | 5699,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Numer indeksu: KREK4Z28X19M005132 « | 2023 | Zielono-czarny połysk | S | 69 | Zapytaj o dostępność | 5699,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Numer indeksu: KREK4Z28X20M005133 « | 2023 | Żółto-miodowy połysk | M | 75 | Zapytaj o dostępność | 5699,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Numer indeksu: KREK4Z28X20M005133 « | 2023 | Zielono-czarny połysk | M | 75 | Zapytaj o dostępność | 5699,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Numer indeksu: KREK4Z28X21M005134 « | 2023 | Zielono-czarny połysk | L | 77 | Zapytaj o dostępność | 5699,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Numer indeksu: KREK4Z28X21M005134 « | 2023 | Żółto-miodowy połysk | L | 77 | Zapytaj o dostępność | 5699,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Numer indeksu: KREK4Z28X22M005135 « | 2023 | Żółto-miodowy połysk | XL | 82 | Zapytaj o dostępność | 5699,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Numer indeksu: KREK4Z28X22M005135 « | 2023 | Zielono-czarny połysk | XL | 82 | Zapytaj o dostępność | 5699,00 PLN Negocjuj cenę | Zapytaj |
Opis
Stalowy rower to klasyka i w naszej opinii jeden z najlepszych materiałów do produkcji unikalnego szutrowca. Dlatego nasz gravel KROSS Esker 4.0 stworzyliśmy dla tych wszystkich, którzy szukają czegoś trwałego, a przede wszystkim stylowego. A przy okazji wiedzą, że bikepacking to nie chwilowa moda, a stan umysłu. KROSS Esker 4.0 został stworzony po to, żeby bezpiecznie i komfortowo pomóc Ci dotrzeć do punktu docelowego. Niezależnie, czy jest to meta wyścigów takich jak Wisła 1200 czy zwykła przygoda w nieznane. KROSS Esker 4.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru. To nowy, bardziej wytrzymały, lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.
Z dala od cywilizacji
Kiedy usiedliśmy do projektowania postawiliśmy sobie za cel stworzenie roweru sięgającego do klasyki, a jednocześnie takiego, który nie boi się nowoczesnych rozwiązań. Dlatego wybraliśmy stal Cro-Mo do zbudowania ramy oraz widelca. Surowiec ten pozwala na znacznie lepsze tłumienie wibracji. Stal, dzięki swojej wytrzymałości oraz odporności na uszkodzenia, pozwoliły nam na zamontowanie licznych otworów montażowych na bidon, bagażnik czy sakwy. Można je umieścić niemal w każdym miejscu na ramie czy widelcu, bez obaw o uszkodzenie ramy, którą pomalowaliśmy w stylowym kolorze khaki. By zapewnić trwałość malowaniu zdecydowaliśmy się na malowanie proszkowe.
Sprawdzony osprzęt
Jako osprzęt zastosowaliśmy w KROSS ESKER szosową grupę Shimano Tiagra uzupełnioną o mechaniczne hamulce tarczowe TRP Spyre-C. Postanowiliśmy także wykorzystać korbę FSA Omega z zewnętrznymi łożyskami suportu, żeby ułatwić konserwację napędu oraz żeby jeszcze efektywniej przenosić Twoją moc na napęd. Hamulce tarczowe TRP Spyre-C zapewniają krótką drogę hamowania, a dzięki mechanicznej konstrukcji zacisku nie potrzebny jest skomplikowany serwis w razie awarii w trasie. Do produkcji kół wybraliśmy 28 calowe obręcze WTB ASYM, które zapletliśmy na piastach Shimano Deore M6000. Obręcze kół są przystosowane do systemu tubeless. Natomiast opony to WTB Resolute o szerokości 42 milimetrów. Za komfortową jazdę nawet w trakcie najdłuższych tras odpowiada siodełko WTB Sport Volt.
Specyfikacja techniczna
Bateria | BRAK |
Chwyty | FIZIK TERRA MICROTEX |
Dźwignie hamulca | SHIMANO TIAGRA 4700 |
Hamulec przód | TRP SPYRE-C |
Hamulec tył | TRP SPYRE-C |
Ilość przełożeń | 20 |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG500 |
Kierownica | ALUMINIUM 440 MM 31.8 |
Korby | FSA OMEGA |
Koronki | 46T-36T/175MM |
Manetki | SHIMANO TIAGRA 4700 |
Materiał ramy | STAL |
Nyple | MOSIĘŻNE |
Obręcze | WTB ASYM IP23 TCS |
Opony | WTB RESOLUTE 700X42C COMP |
Piasta przód | SHIMANO DEORE M6000 |
Piasta tył | SHIMANO DEORE M6000 |
Przerzutka przód | SHIMANO TIAGRA 4700 |
Przerzutka tył | SHIMANO TIAGRA 4700 |
Rozmiar koła | 28" |
Silnik | BRAK |
Siodło | WTB VOLT SPORT |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Skok widelca | BRAK |
Stery | FSA T-848 |
Suport | FSA MEGAEXO BB-4000 |
Szprychy | SAPIM |
Tarcze hamulcowe | SHIMANO RT30 (160) |
Tylny amortyzator | BRAK |
Widelec | CROMO STEEL |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 90MM/31,8 |
Wspornik siodła | ALUMINIUM 27,2X350 |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Wyświetlacz | BRAK |
Zakres kasety/wolnobiegu | 11-34T |
Łańcuch | SHIMANO HG54 |